יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

ואם אי פעם תשני את דעתך


Play me



אני אומר לך למרות 
שאת לא מקשיבה 


את חג שמחת תורה בילינו יחד.
קירבה אדירה התחלפה בריחוק שנראה אינסופי.
ניהלנו שיח חרשים, פנים אל פנים ובטלפון.
הוחלפו מילים קשות.
הפעם, אני נפרדתי.

השארתי לך מכתב מתחת הדלת.
על המעטפה כתבתי "אני מצטער".
ניסיתי להחזיר לעצמי שליטה על חיי.


ומפחד לעבור עוד לילה לבדי 
בבקשה, תני לי גישה אליך 


הפעם, הפרידה לא הייתה קלה בכלל.
לא הבנתי מה קורה לי.
ניסיתי להטביע את עצמי בעבודה,
כי בכל רגע שהייתי לבד, 
הרגשתי חרדה שעמדה לפרק אותי מבפנים.

אני לא מבין איך, אבל מחלת על כבודך הפגוע, וניסית לחזור אליי,
כמה פעמים.
ואני, בעקשנות של פרד, החלטתי שזה לא נכון ולא מתאים.
השתקתי את הלב הצורח, וסמכתי על השכל הישר.


האמת צריכה להיאמר,
פחדתי ממך.

  
ועוד שומר לך למרות שאת לא רואה אותי גם בתמונה, 
אל תשכחי את כל מה שאמרתי 
ואם אי פעם תשני את דעתך... 


החודשים עברו, שנה עברה, וגם שנתיים.
ואת לא עזבת אותי.
המשכת לחיות בתוכי כמו רוח רפאים.
מכושפת, קסומה, יפה ומרתיעה.

נשברתי.
ניסיתי לחזור אלייך.
בגישושים גמלוניים,
ב-SMS ובמכתבים.

אל תצטערי 
ואל תדאגי 
אל תצטערי 
ואל תדאגי 


את כבר לא היית שם יותר.
מכתב התשובה שלך, מלא בחמלה, 
הבהיר שקשרת את חייך עם גבר אחר.

זר הפרחים שהזמנתי לביתך מעולם לא הגיע.
רצתי מהר לחנות הפרחים ואספתי אותו לפני שנשלח.
הבאתי אותו הביתה, מתנה למשפחה...


אני קורא לך למרות שאת כבר לא מרגישה 
כל כך רוצה להיות רק איתך 
אני יודע שאת כבר לא מאמינה וקטנו מילותיי 

אל תשכחי את כל מה שאמרתי 
ואם אי פעם תשני את דעתך 
אל תצטערי 
ואל תדאגי 
אל תצטערי


מדהים כמה אפשר לעבור עם בנאדם,
בלי להיות איתו ביחד בפועל.



וכמה מילים על המוזיקה:
זה השיר האהוב עליי של אסף אמדורסקי. 
מתוך האלבום השני שלו, שכולו חלום אחד גדול.
השיר מסתיים בג'אם ארוך שהולך ומתגבר,
ומתנפץ, בדקה 7:38, לתוך צליל אחד שחוזר על עצמו במשך כ-40 שניות.

הכוח של הצליל האחד הזה, חזק הרבה יותר מכל מה שמילים יכולות לומר.
ומצליח לרגש אותי בכל פעם מחדש.

כוחו של האחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה